.

KAMPANIA „interAKTYWNIE po zdrowie”

Przyjdź, obejrzyj, dotknij i przekonaj się na własnej skórze, jak rozwój cywilizacji codzienne daje się we znaki naszemu zdrowiu. #interAKTYWNIEpozdrowie.

Zmiany środowiska naturalnego spowodowane działalnością człowieka oraz styl życia mogą oddziaływać negatywnie na nasze zdrowie i samopoczucie, dlatego budowanie świadomości na temat zagrożeń, jakie niesie rozwój cywilizacji ma coraz większe znaczenie. „interAKTYWNIE po zdrowie” to innowacyjna kampania, której celem jest pokazywanie wpływu cywilizacji na nasz organizm oraz edukowanie w atrakcyjny i przystępny sposób na temat tego, jak kształtować właściwe codzienne nawyki, aby cieszyć się pełnią życia i zdrowia.

Kampania „interAKTYWNIE po zdrowie” ma niestandardową formę bezpośredniego kontaktu z odbiorcami w ramach interaktywnych stref edukacyjnych, w dwóch centrach handlowych - w Warszawie (CH Blue City) i w Łodzi (CH Manufaktura). Przy użyciu zaawansowanych technologii i narzędzi (m.in. hologramy, Virtual Reality, Augmented Reality, ekrany multimedialne, instalacje interaktywne), zaprezentowane zostaną zagrożenia cywilizacyjne (m.in. smog, stres, degradacja środowiska, dziura ozonowa, niewłaściwa dieta) i ich wpływ na nasze zdrowie m.in. w aspekcie trawienia, systemu odpornościowego czy alergii. Akcji towarzyszy hasło „Zdecyduj teraz czy wybierasz zdrowie”, które zachęca do tego, aby zastanowić, jak możemy zmienić nasz styl życia, aby jak najdłużej cieszyć się dobrym zdrowiem.